Glazenhuis Goor - Reisverslag uit Goor, Nederland van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu Glazenhuis Goor - Reisverslag uit Goor, Nederland van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu

Glazenhuis Goor

Blijf op de hoogte en volg fam.

16 December 2013 | Nederland, Goor

14 juli

Vandaag heeft Nicole de waardecheque gekregen voor de reis naar Canada.
We moesten om 13.45 uur bij het Glazenhuis in Goor zijn. Samen met het bestuur van Stichting Elastiekenkoers werd het in de uitzending Nicole aangeboden. Nicole, Martin en Trea deden samen met de verslaggever het woord. Wat een bijzondere belevenis was dit. En nu de voorbereiding naar Canada. 6 juli vertrekken we naar Canada. We vliegen naar Calgary. En zijn bij Dan en Corinne.

• 16 December 2013 - 19:07

Elastiekenkoers 2014

16 December 2013

Glazenhuis Goor
fam.

Wij zijn Erik, Trea, Nicole en Floor. Nicole heeft een zeldzame spierziekte. Ze heeft een wens om naar Canada te gaan. Door de stichting Elastiekenkoers gaat deze wens in vervulling. Hier vertellen wij onze verhalen, die wij mee maken. Ons verslag begint met de voorbereiding. Veel plezier met het lezen Groetjes Erik, Trea, Nicole en Floor

Actief sinds 16 Dec. 2013