we zitten in canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu we zitten in canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu

we zitten in canada

Blijf op de hoogte en volg fam.

07 Juli 2014 | Canada, Calgary

Eindelijk 6 juli 7 uur we vertrekken richting amsterdam. we werden uitgezwaaid door Martin en Kirstin van de elastiekenkoers. Wat geweldig. Toen reden we weg. Arjan, Kim, Meike, Aswintha, Ton en Rolinde kwamen naar Amsterdam en zwaaiden ons daar uit, Wat geweldig allemaal. En toen begon het in het vliegtuig, de tijd ging snel. Beetje lezen, tv kijken en gewoon opgewonden zijn. Toen kwam de purser en vroeg of Nicole de landing wilde zien in Calgary, en zo zij mocht met mij (Trea) in de cockpit zitten, dat was erg bijzonder en speciaal. Op de airport in Calgary stonden Dan, Corinne en Pat ons al op te wachten, er was daar veel muziek. Er is daar feest in Calgary de Stampede. Toen naar het huis van de fam. Daar kwam nog meer Fam. een heel bijzonder moment voor ons. Het was een lange dag, maar een hele bijzondere

• 07 Juli 2014 - 21:27

Rolinde:

erik was ook op schiphol om jullie uit te zwaaien, lol

• 08 Juli 2014 - 08:12

Tinaa:

Wat een speciale ervaring, de landing meemaken in de cockpit, lijkt me echt mega gaaf!!! Heerlijk genieten met zn allen,!!!