Kelowna - Reisverslag uit Kelowna, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu Kelowna - Reisverslag uit Kelowna, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu

Kelowna

Blijf op de hoogte en volg fam.

16 Juli 2014 | Canada, Kelowna

Vrijdag zijn we vertrokken naar kelowna. We reden daar 8,5 over. Het ging door de rockey mountains. Een geweldig mooie uitzicht. Grote bergen. S avonds kwamen aan in kelowna. Wij sliepen omze eerste nacht in een motel. Er was daar een zwembad, dus de meiden er gelijk in. In kelowna is het ook erg warm, 35 tot 40 graden. Zaterdag gingen we naar onze carvVan. Brian, berney a
En dan maakte het klaar voor ons. S middags gingen we naar de lake met alle neven, nichten, achterneven en achternichten, dat was geweldig om iedereeen te ontmoetten. We daar gezwommen met ze allen gegeten. Zondags vierde ons oom dat hij 90 is geworden, en daar kwam nog meer familie. Daarna weer met de familie gezwommen. S avonds kwam erik aan in kelowna naar een lange vlucht, iedereen blij dat papa er is. Maandag een lekker rustig dagje gehad. Dinsdag had pj een zoon van mijn nicht een jacht geregeld een een verrassing voor de meiden. We hebben lekker liggen zonnen en zwemmen. En over het meer gevaren. Ongeveer 5 kwam de verrassing, de meiden gingen in een watervliegtuig. Ze hebben anderhalf uur gevlogen in de omgeving van kelowna. Ook mochten ze zelf even sturen, dat was een ongelooflijke mooie belevenis. Zo dit eerste paar dagen in kelowna, zaterdag gaan we richting canmore en verblijven we daar een paar dagen

• 21 Juli 2014 - 11:49

Elles Stahlie:

Fijn dat Erik er nu ook is! Vandaag een mooi stuk in de Tubantia over jullie reis. Wat beleven jullie veel. Leuk hoor, geniet ervan!

Verslag uit: Canada, Kelowna

Canada

Nicole haar wens naar canada

06 Augustus 2014

Kelowna en Canmore

16 Juli 2014

16 Juli 2014

fam.

Wij zijn Erik, Trea, Nicole en Floor. Nicole heeft een zeldzame spierziekte. Ze heeft een wens om naar Canada te gaan. Door de stichting Elastiekenkoers gaat deze wens in vervulling. Hier vertellen wij onze verhalen, die wij mee maken. Ons verslag begint met de voorbereiding. Veel plezier met het lezen Groetjes Erik, Trea, Nicole en Floor

Actief sinds 16 Dec. 2013