Kelowna en Canmore - Reisverslag uit Canmore, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu Kelowna en Canmore - Reisverslag uit Canmore, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu

Kelowna en Canmore

Blijf op de hoogte en volg fam.

24 Juli 2014 | Canada, Canmore

Eindelijk weer een stukje verhaal van ons, het heeft even geduurd, we hadden geen wifi. We zitten nu weer in Calgary.
Wat hebben we nog verder gedaan in kelowna, we hebben een eind gereden langs het meer Okanaganlake. We kwamen daar 2 wilde schapen tegen met hoorns, heel bijzonder. We kwamen in Vernon, en daar gelucht. En toen waren we de weg kwijt in Vernon. wel lachen, maar uiteindelijk toch weer terug in kelowna. En daarna lekker gezwommen in de lake. Vrijdag was er een grote bosbrand in Kelowna, dat had wel indruk op ons gemaakt. We zagen ook blusvliegtuigen, dus daar keken we steeds naar, en weer afkoeling in het meer. Later die avond, zijn we begonnen met opruimen en alles weer inpakken en dan zaterdag morgen weer vroeg richting Canmore. We hadden een lange weg naar Canmore, er was veel ongelukken op de weg oa. een camper die volledig was uitgebrand. Dus we kwamen pas zaterdagavond in canmore aan. We gingen in een huis van een vriendin van Corinne, (onze nicht). Het was een mooie vakantie huis, ook weer lux, ieder had zijn eigen badkamer. Zondags hebben we canmore ontdekt en ook een rondrit om Canmore heen. Onderweg kwamen we Tim tegen met zijn vriendin. Dat was erg gezellig. Maandags begon de dag met onweer, dus we twijfelden wat we gingen doen. Maar besloten toch naar Banff te gaan. Onderweg knapte het weer helemaal op. We gingen eerst naar een mooi hotel, daar rondgelopen. We gingen toen met ze allen lopen naar een kleine waterval. Daarna gingen we met een gondel een berg opgegaan. Dan, Erik en Floor gingen nog een stukje maar dat moest gewandeld worden. 2.2 kilometer hoog. Nicole en ik gingen lekker in een restaurant zitten, en hen volgen. Daarna gingen we weer naar beneden en we hebben lekker gepicknickt en weer verder gereden, de omgeving weer verder bekeken bij banff. Dinsdags zijn we weer een tocht gaan maken, watervallen, natuurlijke brug en 3 meren gaan bekijken. Waaronder Lake Loisse, een wereldberoemde plek in Canada. We kwamen pas s avonds weer terug op onze plek in canmore. Woensdag moesten we weer opruimen en gingen weer terug naar Calgary.
Nicole doet het super, maar we merken wel dat het vermoeiend is voor haar. Maar ze wil graag alles meemaken. De komende dagen gaan we het voor haar iets rustiger doen. Even gas terug nemen.

• 26 Juli 2014 - 11:25

Anja Pot:

Hallo alle vier,
    Las net een stukje in de krant uit het dagboek van Nicole. Geweldig. Wat een belevenis, deze reis. Daar moet je wel moe van worden. Ik wens jullie nog heel veel plezier!

Verslag uit: Canada, Canmore

Canada

Nicole haar wens naar canada

06 Augustus 2014

Kelowna

16 Juli 2014

Kelowna
fam.

Wij zijn Erik, Trea, Nicole en Floor. Nicole heeft een zeldzame spierziekte. Ze heeft een wens om naar Canada te gaan. Door de stichting Elastiekenkoers gaat deze wens in vervulling. Hier vertellen wij onze verhalen, die wij mee maken. Ons verslag begint met de voorbereiding. Veel plezier met het lezen Groetjes Erik, Trea, Nicole en Floor

Actief sinds 16 Dec. 2013