Stampede - Reisverslag uit Calgary, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu Stampede - Reisverslag uit Calgary, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu

Stampede

Blijf op de hoogte en volg fam.

09 Juli 2014 | Canada, Calgary

Vanmorgen vroeg gingen we met de familie naar Stampede breakfast. Dat is een ontbijt van de cowboys. Zo we gingen al vroeg weg. We kregen als ontbijt pannenkoeken en hamburgers. Er was van alles te doen, paardrijden, haar vlechten, kleine dieren en de nagels werden gedaan. S middags hebben Floor en Dan een eind gefietst, ongeveer 15 km. En Nicole, corinne en Trea hebben een eind gewandeld naar de rivier.

Verslag uit: Canada, Calgary

Canada

Nicole haar wens naar canada

06 Augustus 2014

Kelowna

16 Juli 2014

Kelowna
fam.

Wij zijn Erik, Trea, Nicole en Floor. Nicole heeft een zeldzame spierziekte. Ze heeft een wens om naar Canada te gaan. Door de stichting Elastiekenkoers gaat deze wens in vervulling. Hier vertellen wij onze verhalen, die wij mee maken. Ons verslag begint met de voorbereiding. Veel plezier met het lezen Groetjes Erik, Trea, Nicole en Floor

Actief sinds 16 Dec. 2013