Stampede Ground - Reisverslag uit Calgary, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu Stampede Ground - Reisverslag uit Calgary, Canada van fam. Roelofsen - WaarBenJij.nu

Stampede Ground

Blijf op de hoogte en volg fam.

11 Juli 2014 | Canada, Calgary

goedemorgen Nederland het is hier nu bijna half 1 we zijn net terug van de Stampede Ground, Stampede is een groot festival/feest in Calgary, het is hoe ze vroeger leefden, met veel cowboys. We zijn vanavond naar een show geweest met eerst paarden races en daarna een show met veel muziek, komiek en op het laatst een grote vuurwerk show. Dat was geweldig. Floor is er s middags al heen gegaan met Dan, en zij is ook nog naar een rodeo geweest. Nicole, Corinne en ik (Trea) zijn pas later in de middag gegaan. We kwamen daar Floor en Dan weer tegen. Gisteren hebben we een gedeelte van de fam. gezien Neef John met zijn gezin en Joyce met haar gezin. Het was een warme ontmoeting. We hebben met z"n allen gegeten. Hotdogs we gingen het zelf maken op het vuur. Morgen gaan we richting Kelowna, ik heb dan geen wifi. Daar ontmoeten we alle familieleden, we gaan veel picknicken en zwemmen. En dan een paar dagen naar de Bergen en dan weer richting Calgary. Als we weer in Calgary plaats ik weer foto s en weer verhalen. Mijn ogen vallen bijna dicht, dus helaas geen foto s vanavond. Tot gauw

• 11 Juli 2014 - 09:29

Raymond:

Leuk om te lezen! Veel plezier nog!

• 14 Juli 2014 - 09:29

Elles Stahlie:

Beste allemaal,

Wat leuk om zo van een afstand met jullie "mee te reizen"! Geniet ervan daar en een extra groet voor Floor!

Verslag uit: Canada, Calgary

Canada

Nicole haar wens naar canada

06 Augustus 2014

Kelowna

16 Juli 2014

Kelowna
fam.

Wij zijn Erik, Trea, Nicole en Floor. Nicole heeft een zeldzame spierziekte. Ze heeft een wens om naar Canada te gaan. Door de stichting Elastiekenkoers gaat deze wens in vervulling. Hier vertellen wij onze verhalen, die wij mee maken. Ons verslag begint met de voorbereiding. Veel plezier met het lezen Groetjes Erik, Trea, Nicole en Floor

Actief sinds 16 Dec. 2013